Kontakterad kabelhärva

Information

Kontakterad kabelhärva

Kontakterade kabelhärvor till MaxxECU motorstyrning.

En lösning som sparar många timmars arbete.

Kontakterad kabelhärva Det finns 4 produkter.

Visar 1 - 4 av 4 artiklar
  • Färdig kabelhärva som passar BMW M50. Anpassad för långa VAG tändspolar. (ingår ej) Startmotor och generator anslutningar ligger med. Extra kontaktdon för laddtrycksstyrning. VANOS kontakt. Spridare, CLT, IAT, TPS, motorjord, tomgångsmotor, vevtrigger, kam och LSU 4.2 kontakt som standard. Motorns 2 knack-givare är INTE kontakterade.

  • Färdigkontakterad kabelhärva kit till GM LS GEN III/IV motorn inkl MaxxECU RACE.GEN III: 5.7L LS1/LS6. GEN IV: 6.0L LS2, 6.2/7.0 LS3/LS4/LS7/LSX/LS9. För E-Throttle och Hella E-pedal. Förberedd med laddtryckskontakt. Bosch JPT kontaktdon för spridarna. Standard tändspolar. För GEN IV knacksensorer. MAP sensor slang i kabelhärvan. Möjlighet för 8st EGT...

  • Färdigkontakterad kabelhärva för Toyota 2JZ motorn. Passar även VVTi.OBS! För VAG tändspolar och Bosch JPT på spridarna.Passar både MaxxECU STREET och V1/RACE/PRO.Kopplas härvan till ett MaxxECU STREET kan ej original tomgångsmotor styras p.g.a begränsning i antalet utgångar i STREET.Behöver kompletteras med VAG tändspolar, 12/16-pols kontaktdon samt...

  • Färdigkontakterad kabelhärva för Volvo T5 (V70N) motorn. Passar även VVTi motorn.OBS! För VAG tändspolar och Bosch JPT på spridarnaPassar både MaxxECU STREET och V1/RACE/PRO.Kopplas härvan till ett MaxxECU STREET kan ej original tomgångsmotor styras p.g.a begränsning i antalet utgångar i STREET.Behöver kompletteras med VAG tändspolar.

Visar 1 - 4 av 4 artiklar